5 απλοί τρόποι για να κερδίσεις περισσότερες δουλειές στο Douleutaras.gr!


Λαμβάνεις μόνο μία ευκαιρία να κάνεις καλή εντύπωση στην επικοινωνία που θα έχεις με τον πελάτη και όταν έχεις δική σου επιχείρηση αυτή η ευκαιρία παίζει καθοριστικό ρόλο στο αν θα κλείσεις τη δουλειά ή αν θα τη χάσεις από κάποιον άλλο.

Συμβουλή 1: Πάρ’το «προσωπικά”!

Η πρώτη σου προσέγγιση πρέπει να είναι φιλική και ταυτόχρονα επαγγελματική. Πάντα να απευθύνεσαι στον πελάτη με το ονοματεπώνυμό του, στον πληθυντικό και σε ήρεμο και ευχάριστο τόνο, να ανοίγεις συζήτηση αναφορικά με την εργασία του.

Συμβουλή 2: Τόνισε τα δυνατά σου σημεία!

Για να απέκτησες τα στοιχεία του πελάτη πιστεύεις ότι είσαι ο κατάλληλος επαγγελματίας να τον εξυπηρετήσει.
Το σημαντικό είναι να ενημερώσεις και τον πελάτη σχετικά με αυτό.  Απάντησε άμεσα και δες την κατάσταση από την οπτική του πελάτη: Τι θα ήθελες να μάθεις σχετικά με την εργασία σου, αν ήσουν στη θέση του; Μπορείς να του δώσεις παραδείγματα και να μοιραστείς σχετική εμπειρία που έχεις ειδικά με την εργασία του.

Συμβουλή 3: Ενημέρωσέ τον για τα επόμενα βήματα!

Μη βάζεις τους πελάτες σε διαδικασία να σκεφτούν πως θα ξεκινήσουν τη συνεργασία τους μαζί σου: διευκόλυνέ τους τη διαδικασία, εξηγώντας τους τι να περιμένουν.

Συμβουλή 4: Βεβαιώσου ότι η τιμή είναι σωστή!

Προσέφερε όσο το δυνατόν περισσότερο αναλυτική προσφορά, αφού μιλήσεις με τους πελάτες και σε περίπτωση τροποποίησης της τιμής, ενημέρωσε εγκαίρως και αιτιολογημένα.
Οι πελάτες δεν δέχονται καλά τις μετέπειτα αλλαγές στις τιμές που έχετε συμφωνήσει αρχικά, αλλά είναι στο χέρι σου να γυρίσεις τις εντυπώσεις!

Συμβουλή 5: Έλεγξε τη γραμματική και το συντακτικό σου (τουλάχιστον 2 φορές!)

Αν και παίζει σημαντικό ρόλο να προσεγγίσεις απευθείας τον πελάτη και να τον εξυπηρετήσεις άμεσα, σε περίπτωση που στείλεις γραπτό μήνυμα ή email, αφιέρωσε λίγα λεπτά να ελέγξεις όλα όσα έχεις γράψει.
Ένα γραμματικό ή συντακτικό λάθος, δεν δείχνει ότι δεν ξέρεις να βάφεις ή να επισκευάζεις σωληνώσεις, αλλά τονίζεται με αρνητικό τρόπο στα μάτια του πελάτη.
Ένα σωστό μήνυμα δείχνει επαγγελματισμό και είναι μία λεπτομέρεια που μετράει, ειδικά αν ανταγωνίζεσαι άλλους επαγγελματίες.