4 Συμβουλές που πρέπει να γνωρίζεις, για να κερδίσεις άριστες αξιολογήσεις!

 

Η αξιολόγηση των πελατών για την εργασία σου είναι ισχυρή. Έχοντας αποκτήσει έστω και 2 αξιολογήσεις στο προφίλ σου, αυξάνεις στο διπλάσιο της πιθανότητες πρόσληψης συγκριτικά με έναν επαγγελματία που δεν έχει καμία κριτική στο προφίλ του.

Συνεπώς είναι σημαντικό να κερδίσεις αξιολογήσεις από τους πελάτες που έχεις εξυπηρετήσει. Εφόσον η εξυπηρέτηση που έχεις προσφέρει προς τους πελάτες σου είναι υψηλής ποιότητας, θα χαρούν και οι ίδιοι να σε αξιολογήσουν και το συντομότερο που αποκτήσεις τις αξιολογήσεις, το ταχύτερο θα αυξηθεί και η δουλειά σου.

Από την εμπειρία που έχουμε αποκτήσει, μιλώντας καθημερινά με επαγγελματίες, σου προτείνουμε τα παρακάτω:

Συμβουλή 1: Θέσε ως προτεραιότητα την απόκτηση αξιολογήσεων, από την πρώτη κιόλας ημέρα

Το να προσθέσεις αξιολογήσεις στο προφίλ σου, παίρνει λίγο χρόνο και η διαδικασία μέσα από το Douleutaras.gr είναι πολύ απλή. Αντιθέτως το να προσπαθήσεις να προσληφθείς χωρίς κριτικές στο προφίλ σου, είναι κάτι το αρκετά δύσκολο και χρονοβόρο.

Χρησιμοποίησε από την πρώτη μέρα,  τη λειτουργία “Ζήτησε αξιολογήσεις” που βρίσκεται στον πίνακα ελέγχου σου και σου επιτρέπει να αποκτήσεις αξιολογήσεις από πελάτες που εξυπηρέτησες πριν συνδεθείς στην πλατφόρμα μας.

Συμβουλή 2: Βεβαιώσου ότι ο πελάτης έχει ενημερώσει το σύστημά μας σχετικά με την πρόσληψή σου

Μόλις ένας πελάτης συμφωνήσει να συνεργαστείτε, υπενθύμισέ του να ενημερώσει και την εξέλιξη της εργασίας σου με τους παρακάτω τρόπους:

  • Μέσω του πίνακα ελέγχου του
  • Απαντώντας στο email που του έχουμε στείλει αναφορικά με την εξέλιξη της εργασίας του
  • Μέσω τηλεφωνικής ενημέρωσης, δηλαδή καλώντας το τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης πελατών με τον κωδικό της εργασίας του

Με αυτό τον τρόπο το Douleutaras.gr του αποστέλλει email για την καταχώρηση της αξιολόγησής σου.

Συμβουλή 3: Θύμισε στον πελάτη, την καταχώρηση της αξιολόγησής σου

Ο πελάτης έχει την τάση να ξεχνάει, ειδικά αν η εργασία του έχει τελειώσει. Καλό είναι, λίγες μέρες μετά την ολοκλήρωση των εργασιών του, να του θυμίσεις την καταχώρηση της αξιολόγησής σου με ένα σύντομο και ευχάριστό μήνυμα.

Συμβουλή 4: Οι αρνητικές αξιολογήσεις είναι μέσα στο πλάνο

Μην αποθαρρύνεσαι από μεμονωμένη αρνητική κριτική!

Το Douleutaras.gr σου δίνει τη δυνατότητα να απαντήσεις στο δυσαρεστημένο πελάτη, για αυτό το λόγο σιγουρέψου να την εκμεταλλευτείς στο έπακρον. Ευχαρίστησε τους πελάτες που καταχωρούν θετικές αξιολογήσεις στο προφίλ σου και βρες ένα θετικό τρόπο να προσεγγίσεις αυτούς που καταχωρούν αρνητική αξιολόγηση.

Οι πιθανοί πελάτες σου, δίνουν βάση στις απαντήσεις που δίνεις στις αρνητικές αξιολογήσεις και τους αρέσει να ξέρουν πως αντιμετωπίζεις τις απαιτητικές καταστάσεις.

Το καλό είναι ότι εάν η ποιότητα των υπηρεσιών σου είναι υψηλή αυτό θα φανεί στην πλειοψηφία των αξιολογήσεων σου και θα είναι αυτές που θα έχουν το μεγαλύτερο αντίκτυπο.

Τέλος έχει φανεί ότι τα προφίλ που δεν έχουν μόνο πεντάστερες αξιολογήσεις λαμβάνονται ως πιο αξιόπιστα από τους πελάτες και επίσης δίνεται πολύ βάση στο γενικό ύφος των σχολίων που συνοδεύουν τις κριτικές.