Ζούμε σε ένα κόσμο που κατακλύζεται από την τεχνολογία, ο οποίος χαρακτηρίζεται από συνεχόμενη ζήτηση και η άμεση παροχή υπηρεσιών. Σε αυτόν τον κόσμο μπορείς εύκολα να έρχεσαι σε επαφή με νέους πελάτες, αλλά δεν πρέπει ποτέ να ξεχνάς πόσο εύκολο είναι και να τους χάσεις!

Για αυτό όμως είμαστε εδώ, ώστε όχι μόνο να σου παρουσιάζουμε τους νέους τρόπους και τα μέσα προσέγγισης πιθανών πελατών, αλλά και για να σου υπενθυμίζουμε τους κλασσικούς τρόπους, οι οποίοι παραμένουν πάντα διαχρονικοί και αποτελεσματικοί!

Ακολούθησε τους 4 παραδοσιακούς τρόπους, που σου παρουσιάζουμε παρακάτω και κέρδισε την εμπιστοσύνη και τον σεβασμό του πελάτη, ξεχωρίζοντας τον εαυτό σου από τον ανταγωνισμό.

Επιστροφή στην παράδοση λοιπόν και…

Δώσε ιδιαίτερη έμφαση στον τρόπο σου

Η ευγένεια, η ευχάριστη διάθεση και το λεξιλόγιο που θα χρησιμοποιήσεις, όταν έρθεις σε επικοινωνία με ένα πιθανό πελάτη, είναι χαρακτηριστικά που παίζουν καθοριστικό ρόλο στην πρόσληψη σου και στην μελλοντική σας συνεργασία.

Ο τρόπος με τον οποίο θα επικοινωνήσεις με έναν πελάτη, του οποίου μόλις έλαβες τα στοιχεία και δεν έχεις προλάβει να τον γνωρίσεις από κοντά, είναι η σημαντικότερη ευκαιρία που έχεις, ώστε να δημιουργήσεις «καλή εντύπωση»!

Μην ξεχνάς κάθε σου κλήση να χαρακτηρίζεται από ευγένεια, αναφέροντας πάντα το όνομά σου ή την επωνυμία της επιχειρήσεώς σου, αλλά και επισημαίνοντας ότι είσαι εγγεγραμμένος επαγγελματίας του Douleutaras.gr!

Σου προτείνουμε να ακούσεις προσεκτικά τα «θέλω» του πελάτη, χωρίς να τον διακόψεις και να χρησιμοποιείς λέξεις όπως «ευχαριστώ» και «παρακαλώ». Ένας επαγγελματίας με τρόπους σίγουρα κερδίζει τις εντυπώσεις!

Να ανταποκρίνεσαι στις κλήσεις των πελατών σου

Οι περισσότερες αρνητικές αξιολογήσεις που λαμβάνουμε από πελάτες του Douleutaras.gr, δεν σχετίζονται με την υπηρεσία που τους έχει προσφέρει ο εκάστοτε επαγγελματίας. Αντιθέτως, σχετίζονται με την μη απόκριση του επαγγελματία στις κλήσεις του πελάτη.

Oπότε, προσπάθησε να ανταποκρίνεσαι άμεσα στις κλήσεις των πελατών σου και αν δεν μπορείς να μιλήσεις την στιγμή που σε καλούν, κάλεσε εσύ πίσω τον πελάτη, ιδανικά μέσα στην επόμενη ώρα.

Στην περίπτωση που ο πελάτης δεν ανταποκριθεί στην κλήση σου, σου προτείνουμε να αποστείλεις ένα sms, όπως στο παράδειγμα που ακολουθεί.

 

Κράτα τις υποσχέσεις σου

Η αξιοπιστία και η τήρηση των προσυμφωνηθέντων, όπως έχουμε προαναφέρει και σε άλλα άρθρα είναι το κλειδί της επιτυχίας! Μείνε πιστός σε ότι έχεις συμφωνήσει με τον πελάτη και αν συμβεί το οτιδήποτε, που μπορεί να επηρεάσει την υλοποίηση του έργου, μην ξεχάσεις να τον ενημερώσεις εγκαίρως.

Δείξε την ευγνωμοσύνη σου

Κάνε τον κάθε πελάτη να νοιώθει ξεχωριστός! Το να δώσεις μια προσωποποιημένη προσφορά που βασίζεται στις ανάγκες του, ή και το να αποστείλεις ευχαριστήρια ή εορταστικά μηνύματα σε πελάτες που έχεις ολοκληρώσει εργασίες μαζί τους στο παρελθόν, είναι σίγουρα κάποιες κινήσεις που θα σε διαχωρίσουν από τον ανταγωνισμό.

Και ένα επιπλέον όφελος όλης της παραπάνω προσπάθειας; Διατηρείς πιο εύκολα επαφή με τους πελάτες σου, οι οποίοι θα σε επιλέξουν για τις μελλοντικές τους εργασίες και θα σε προτείνουν σε φίλους και γνωστούς!

Ενσωματώνοντας τους παραπάνω τρόπους προσέγγισης πελατών, μπορείς να διαφοροποιηθείς από τον ανταγωνισμό και να μετατρέψεις τους πελάτες σου σε μια «ισχυρή» και «πιστή» βάση πελατών.

Επίλεξε τους σωστούς τρόπους προσέγγισης και δες το πελατολόγιο σου, να αυξάνεται ραγδαία και ανέξοδα!