4 μυστικά για να καταλάβεις τι θέλουν οι πελάτες!

Οι πελάτες έρχονται στο Douleutaras.gr, ώστε να πραγματοποιήσουν τις εργασίες τους με μία ικανοποιητική σχέση ποιότητας – τιμής από τους εγγεγραμμένους επαγγελματίες μας.

Μυστικό 1: Διαθεσιμότητα και σαφήνεια

Οι φόρμες που συμπληρώνουν οι πελάτες μέσα στο Douleutaras.gr, παρέχουν τις βασικές αρχικές πληροφορίες που θα σε βοηθήσουν να καταλάβεις την ανάγκη τους, αλλά και να συμπεράνεις αν η εργασία ταιριάζει στα δικά σου ενδιαφέροντα. Οπότε, μόλις αποκτάς τα στοιχεία ενός πελάτη μη διστάσεις! Προσέγγισέ τον άμεσα και βεβαιώσου ότι η προσφορά σου είναι σαφής σχετικά με τις υπηρεσίες σου, το κόστος και τη διαθεσιμότητά σου.

«Παιδιά έγραψα για ηλεκτρολόγο το βράδυ στη 1μμ και το πρωί στις 10πμ ήταν σπίτι μου και πολύ πολύ οικονομικός και καλός ηλεκτρολόγος! Μπράβο!!!!!!!» Δέσποινα Κ.

«Η πολυετής πείρα του Λάζαρου φάνηκε με το πολύ καλό αποτέλεσμα που παρέδωσε μετά το πέρας των εργασιών. Είναι η πρώτη φορά που εξυπηρετήθηκα τόσο άμεσα. Μέσα σε 10 λεπτά η βλάβη στα υδραυλικά του μπάνιου μου είχε διορθωθεί, ενώ η αγάπη για την τέχνη του, το μεράκι που έχει και η προσοχή στη λεπτομέρεια, έκαναν τη δουλειά του εξαιρετικά ποιοτική! Εκτός από άψογος επαγγελματίας, είναι και πολύ ευχάριστος ως άνθρωπος! Τον συστήνω χωρίς δεύτερη σκέψη!» Αμαλία Ζ.
«Μέσα σε 24 ώρες είχα λύσει το πρόβλημα μου με τις τέντες μου. Τα παιδιά ήταν πρόθυμα, εξυπηρετικά και ευγενικά. Θα τους συνιστούσα ανεπιφύλακτα!!!!» Μαρία.Π.

Μυστικό 2: Ένα δυνατό προφίλ

Είναι κάτι που θα τονίζουμε σε κάθε σου βήμα! Το προφίλ σου είναι ο «καθρέφτης» σου προς τους πελάτες. Οι πελάτες προδιατίθενται θετικά σε ένα καλογραμμένο προφίλ, με ευκρινείς φωτογραφίες από τις δουλειές σου. Κάτι που είναι ευχάριστο στο μάτι του πελάτη επίσης είναι φωτογραφίες που απεικονίζουν το πριν και το μετά σε μία εργασία που είχες πραγματοποιήσει.

Μυστικό 3: Αξιολογήσεις

Αν μία φωτογραφία αξίζει όσο χίλιες λέξεις, μία αξιολόγηση αξίζει όσο χίλιες φωτογραφίες!
Οι αξιολογήσεις είναι αυτές που παρακινούν ή σταματούν έναν πελάτη από το να σε επιλέξει και όσες περισσότερες έχουν να διαβάσουν τόσο το καλύτερο!

Έχε πάντα υπόψη σου, ότι μία κακή αξιολόγηση δεν βλάπτει. Οι πελάτες γνωρίζουν ότι και οι όχι τόσο δελεαστικές αξιολογήσεις είναι μέσα στο πλάνο και οι περισσότεροι αντιμετωπίζουν με το ίδιο επίπεδο εμπιστοσύνης, επαγγελματίες με μέσο όρο κοντά στα 5 αστέρια.

«Ο Κώστας και ο Χρήστος αντιμετωπίζουν το σπίτι σου και το πορτοφόλι σου σαν να ήταν δικά τους. Πρώτα Άνθρωποι και μετά άριστοι επαγγελματίες. Κρίμα που έχει μόνο 5 αστέρια- τους αξίζουν περισσότερα!!! Ευχαριστώ πολύ παιδιά!!!» Μαρία Φ.

Μυστικό 4: Συνεχής επικοινωνία

Η επικοινωνία χτίζει την εμπιστοσύνη του πελάτη. Μην είσαι επιφυλακτικός με τους πελάτες σου! Όσο περισσότερο επικοινωνείς τόσο πιο άνετα θα νιώσουν να ζητήσουν τη βοήθειά σου σε ό,τι χρειαστούν και η πιθανότητα πρόσληψής σου θα αυξηθεί.

«Επαγγελματίας εξαίρετος με συνέπεια επαγγελματισμό ξέρει την δουλειά του. Ήρθε στο σπίτι πήρε την τηλεόραση και σε δύο μέρες με ενημέρωσε για το κόστος και τι ακριβώς χρειαζόταν. Μετά με ξαναπήρε για να μου πει πότε θα την έφερνε. Ήταν στην ώρα του και επεξηγηματικός. Είμαι σίγουρη ότι αν χρειαστώ κάτι παρόμοιο θα του τηλεφωνήσω γιατί έμεινα ευχαριστημένη.» Ζωή Σ.

«Ήταν ευγενικός και αποτελεσματικός και πολύ επικοινωνιακός. Πολύ καλές εντυπώσεις!»  Άγης Ε.