Ποιο είναι το πρώτο πράγμα που προσέχει ένας πελάτης όταν εξετάζει το ενδεχόμενο να συνεργαστεί μαζί σου;

Μα φυσικά το προφίλ σου!

Το προφίλ σου είναι η βιτρίνα της δουλειάς σου και όπως κάθε βιτρίνα, είναι σημαντικό να είναι όσο γίνεται πιο αντιπροσωπευτική της υψηλής ποιότητας που προσφέρεις. Είναι σημαντικό να εκφράζει το είδος της εργασίας σου, να αναδεικνύει την εμπειρία και τις ικανότητές σου, καθώς και την ποιότητα της δουλειάς σου.

Με ποιους τρόπους έρχεται ένας πελάτης σε επαφή με το προφίλ σου;

Μόλις αποκτήσεις την εργασία που επιθυμείς, αποστέλλονται αυτόματα στον πελάτη τα στοιχεία επικοινωνίας σου και το προφίλ σου!

Συνεπώς το προφίλ σου εκπροσωπεί εσένα και την επιχείρησή σου και είναι το πρώτο πράγμα που βλέπει ο πελάτης που επιθυμείς να εξυπηρετήσεις.

Επιπλέον, το προφίλ σου φιλοξενείται σε αρκετές σελίδες εντός της υπηρεσίας μας και είναι πολύ πιθανό να το διαβάσει ένας πελάτης ακόμα και αν εσύ δεν έχεις αποκτήσει τα στοιχεία του!

Τι είναι όμως το πρώτο πράγμα που προσέχει ένας πελάτης στο προφίλ σου;

Μα φυσικά η φωτογραφία που έχεις επιλέξει για φωτογραφία προφίλ! Αμέσως μετά ακολουθούν οι φωτογραφίες με δείγματα της δουλειάς σου ή φωτογραφίες από τις πιστοποιήσεις που έχεις λάβει.

Ήρθε η ώρα να επιλέξεις μία φωτογραφία προφίλ για το λογαριασμό σου, αλλά δεν ξέρεις ποια είναι η κατάλληλη;

Καταρχήν δώσε βάση στο περιεχόμενό της!

Σου προτείνουμε δύο εναλλακτικές: την επαγγελματική σου επωνυμία μαζί με το logo της εταιρείας σου, ή μία προσωπική σου φωτογραφία που θα σε απεικονίζει, κατά προτίμηση χαμογελαστό. Ένα οικείο και ευχάριστο πρόσωπο δημιουργεί στον πελάτη ένα αίσθημα ασφάλειας και σίγουρα κερδίζει τις εντυπώσεις.

Γιατί όμως είναι τόσο απαραίτητες οι φωτογραφίες με δείγματα της δουλειάς σου για ένα επιτυχημένο προφίλ;

Πρώτον, γιατί ό,τι βλέπεις, το πιστεύεις!

Όσο κλισέ και αν ακούγεται «Μια εικόνα αξίζει όσο χίλιες λέξεις». Θα αγόραζες ένα αμάξι μόνο από την περιγραφή του; Ή θα τολμούσες να κάνεις τατουάζ, χωρίς να δεις δείγματα δουλειάς του επαγγελματία; Μα φυσικά και όχι.

Αντίστοιχα, για να σε επιλέξει ο πελάτης, χρειάζεται να δει φωτογραφίες από προηγούμενες εργασίες που έχεις υλοποιήσει. Οι φωτογραφίες είναι το δείγμα της δουλειάς σου και η απόδειξη ότι μπορείς να ολοκληρώσεις με επιτυχία τις εργασίες που σου ανατίθενται!

Δεύτερον, γιατί οι φωτογραφίες χτίζουν εμπιστοσύνη!

Οι φωτογραφίες από τις εργασίες που έχεις ολοκληρώσει, βοηθούν τους πιθανούς πελάτες σου να σε εμπιστευτούν και να πειστούν για την επιτυχημένη ολοκλήρωση των εργασιών, που επιθυμούν. Όπως και οι θετικές αξιολογήσεις έτσι και οι φωτογραφίες, είναι η απτή απόδειξη της ποιότητας της εργασίας που προσφέρεις!

Όταν ο πελάτης μπορεί να δει από τις φωτογραφίες την υψηλή ποιότητα υπηρεσίας που προσφέρεις και το ότι έχεις ολοκληρώσει με επιτυχία παρόμοιες εργασίες στο παρελθόν, αυτομάτως νιώθει ήρεμος και σίγουρος, ώστε να προχωρήσει στην πρόσληψή σου, χωρίς κανέναν δισταγμό.

Τρίτον, γιατί  οι φωτογραφίες εμπνέουν ιδέες για καινούργιες εργασίες!

Αρκετοί είναι οι πελάτες που επιθυμούν να προβούν σε αλλαγές στον χώρο τους, αλλά δεν γνωρίζουν τι ακριβώς εργασίες θέλουν να υλοποιήσουν. Δείχνοντας στους πελάτες σου, φωτογραφίες από εργασίες που έχεις ολοκληρώσει, τους δίνεις ιδέες για επιπλέον εργασίες στον χώρο τους και δημιουργείς νέες ανάγκες που πιθανόν μέχρι τότε να μην είχαν συνειδητοποιήσει. Και το πιο σημαντικό; Αν τελικά ο πελάτης θελήσει να υλοποιήσει το συγκεκριμένο έργο, έχεις εξασφαλίσει την θέση του καλύτερου δυνατού επαγγελματία στο μυαλό του, για την υλοποίησή του.

Ποιες είναι όμως οι φωτογραφίες που θα κερδίσουν τις εντυπώσεις;

Οι φωτογραφίες που προτείνουμε να χρησιμοποιείς πρέπει να πληρούν συγκεκριμένες προϋποθέσεις, οι οποίες συμβάλλουν στην ενίσχυση του επαγγελματικού σου προφίλ!

Πιο συγκεκριμένα σου προτείνουμε:  

1. Να ανεβάζεις μόνο ευκρινείς φωτογραφίες με υψηλή ανάλυση, που αναδεικνύουν τον επαγγελματισμό και την ποιότητα της δουλειάς σου. Μία θαμπή και κουνημένη φωτογραφία δείχνει μία πρόχειρη επιλογή και ότι δε δίνεις βάση στη λεπτομέρεια. Αντιθέτως μια προσεγμένη φωτογραφία ενισχύει τον επαγγελματισμό σου!

2. Να χρησιμοποιείς φωτογραφίες πριν και μετά από εργασίες που έχεις ολοκληρώσει και εφόσον είναι εφικτό να έχουν τραβηχτεί από την ίδια γωνία λήψης. Οι πελάτες θα κατανοήσουν καλύτερα την ποιότητα της υπηρεσίας που προσφέρεις, όταν δουν σε τι κατάσταση ήταν ο συγκεκριμένος χώρος, πριν την δική σου παρέμβαση.

3. Τέλος, σου προτείνουμε να ανεβάζεις φωτογραφίες που περιέχουν όλο το εύρος της δουλειάς σου. Για παράδειγμα, αν ασχολείσαι με ανακαινίσεις, μπορείς να ανεβάζεις φωτογραφίες από ανακαίνιση κουζίνας, μπάνιου, εξωτερικού χώρου και ότι άλλο αναλαμβάνεις, ώστε να δείξεις στον πιθανό πελάτη όλες σου τις δυνατότητες, αλλά και την ευρεία γκάμα των έργων που έχεις αναλάβει.

Ελπίζουμε να σε βοηθήσαμε και να εμπλουτίσεις το προφίλ σου με τις κατάλληλες φωτογραφίες, κερδίζοντας την εμπιστοσύνη των πελατών σου και αυξάνοντας τον αριθμό των εργασιών που αναλαμβάνεις μέσω του Douleutaras.gr!